Hurtig levering: Fri fragt over 599 DKK // GRATIS AFHENTNING  - EURO SHIPPING (SWEDEN 69DKK - Rest of Europe 79)

Generelt
Nedenstående abonnementsbetingelser gælder for alle abonnementer købt hos Dinøl.dk. Når du køber et abonnement eller andre varer/ydelser, accepterer du samtidig vores generelle handelsbetingelser.

Betaling og fornyelse
Betaling for abonnementsordrer reserveres på dit betalingskort på leveringsdagen og hæves umiddelbart efter ordren er afsendt. Alle abonnementer fornys automatisk, medmindre andet er oplyst.

Ændringer til abonnement eller stamdata
Som abonnementskunde kan du lave ændringer eller opsige dit abonnement ved at kontakte os.

Levering
Når du køber et abonnement vælger du din foretrukne leveringsmetode blandt tilgængelige leveringsmetoder.

Leveringsdato og frekvens
Vi vil altid bestræbe os på at levere dine ordrer på aftalt tidspunkt. Vi forbeholder os dog retten til udskyde eller fremskynde en ordre med få dage såfremt logistiske forhold gør det fordelagtigt. I disse tilfælde vil vi bestræbe os på at oplyse dig i god tid.

Fortrydelsesret
Når du køber et abonnement, har du 14 dages fortrydelsesret fra du har modtaget din første varer – reglerne
for fortrydelse finder du i handelsbetingelserne som du også accepterer ved køb af abonnement.

Opsigelse
Abonnementer forudbetales altid og løber, indtil de opsiges. Abonnementer kan opsiges ved at kontakte os via e-mail eller telefon. Vi forbeholder os retten til at opsige et abonnement til enhver tid.

Frist for opsigelse er d. 15 i måneden.
Der er ingen binding - dog 1 måneds opsigelse.

Ændringer og forbehold
Såfremt prisen for dit abonnement ændres vil du blive adviseret i god tid, med mulighed for at opsige dit abonnement før ændringen træder i kraft.

Hvis der er noget galt med abonnementet
Hvis du ikke er tilfreds med abonnementet kan du kontakte os på (indsæt tlf. eller mail).
Købelovens mangelsregler gælder ikke for abonnementer.
Om du har 2 års reklamationsret efter reglerne i købeloven afhænger derfor af, hvad der skal leveres i henhold
til abonnementsaftalen:


Levering af varer
Ved levering af varer har du reklamationsret i 24 måneder. Kontakt os inden du sender varen.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage
eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to
måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Opdateret 18/5-2022

Åbningstider i Bottleshoppen
Midlertidige Åbningstider gælder fra uge 40
Onsdag 14-18
Fredag - 12-19
Lørdag - 11-17